לוברמיקס מציגה: הקולקציות שיעשו לכם את החג

אין כמו תקופת החגים כדי לארח משפחה וחברים, ועל הדרך גם להתחדש ולפנק את עצמנו. ואיזו דרך יותר טובה להתחדש, מאשר להחליף את כלי ההגשה הישנים שכבר עשו את שלהם, בסטים חדשים ומרהיבים?

לכבוד החגים, בחרנו את חמש הקולקציות החגיגיות ביותר של לוברמיקס, כדי להבטיח למשפחה שלכם שולחן חג שיתאים לה בול!

לכבוד החגים, זה הזמן להוציא מהבוידעם את הצלחות, הקערות וכלי ההגשה ששירתו אותנו כל כך יפה, להגיד להם תודה על כל השנים, ולהחליף אותם בסט חדש ומרענן, כזה שיתאים בדיוק לצרכים הקולינריים והעיצוביים שלנו.
אז מה הכי מתאים לכם? עיצוב קלאסי? הדפס מסקרן וצבעוני? אולי דווקא סטייל מינימליסטי ושיקי?
אמרו לנו איזו משפחה אתם ונאמר לכם איזה סט הכי מתאים לכם!

למשפחה הפרקטית: קולקציית Er-go! System

קולקציה שנוצרה בהשראת החיים המודרניים ונועדה לענות על הצורך של הרבה מאיתנו בכלים פרקטיים ומולטי-שימושיים, כאלו שאפשר להגיש בהם גם את הסלמון של ארוחת שישי, וגם את הקורנפלקס של הילדים בשבת בבוקר.
היא כוללת צלחות, כלים אובליים ומגשי עץ במגוון מידות וגוונים, ומעניקה לכם מיליון אפשרויות להצגת הארוחות שלכם.
לא רק שכל אחד מהפריטים מקיים אינטראקציה עם השאר, מה שמאפשר פריסה נוחה ונותן לכם דרור לעצב את שולחן החלומות שלכם, אלא שגם מבחינת איחסון, יש לכם חופש מוחלט: את הקערות הקטנות ניתן לאחסן בתוך הקערות הבינוניות, שנכנסות לתוך הגדולות (ממש "בבושקה" של סט כלי הגשה) - פתרון אידיאלי גם למטבחים קטנים יותר.
אז אם אתם מהמשפחות האלה שאוהבות מצד אחד להנות ממבחר של כלי הגשה, כדי להרכיב אינספור קומבינציות ושילובי כלים, ומצד שני גם לחסוך במקום, זה לגמרי הסט בשבילכם - גם יפה וגם מעשי.
בנוסף, השילוב של גימור חרס מזוגג ולא מזוגג, מדגיש את הניגודיות של הצבע בצורה מהפנטת לחלוטין, וגם מאפשר אחיזה בטוחה ונוחה מבחינה ארגונומית.

למשפחה המאוהבת: קולקציית Er-go! Rose ו-Er-go! Taupe

יש משפחות שהכל אצלן נראה ורוד מבחוץ, ויש כאלו שהכל אצלן ורוד גם מבפנים. אם אנחנו מדברים עליכם - הקולקציה העדינה הזו נועדה בדיוק כדי להדגיש את האופי של המשפחה שלכם!
ER-GO! ROSE היא קולקציה בעבודת יד, שעוצבה עם המון תשומת-לב לפרטים הקטנים, בראשם זיגוג חרס מעודן בצבע ורוד ערפילי, שמצליח להכניס אותנו למצב רוח אוהב במיוחד.
קולקציה מושלמת לאלו שרוצים לארח משפחה וחברים באווירה שהיא כולה חיבוק גדול, ולתת להם ליהנות ממטעמים שהכינו עבורם באהבה.

למשפחה ההרפתקנית: קולקציית ה-Flea Market

הרפתקנים בבישולים? חובבי מאכלי עולם? אוהבים לנסות כל פעם דברים חדשים?
אתם צריכים סט כלי הגשה שיכול להחזיק סוגים שונים של אוכל, להבליט החוצה את המנות, ולהוציא אתכם הכי טוב שאפשר.
כל אחד מבין 13 הפריטים שבקולקצייה נבחר בקפידה, בהשראת טיולים בשוקי הפשפשים המסקרנים של אירופה - וזו הסיבה שהיא גורמת לכל ארוחה להרגיש כמו הרפתקה.
גם בזכות הלוק הייחודי, אבל בעיקר בזכות העמידות שלה, הפכה קולקציית ה-Flea Market לפופולרית במיוחד אצל שפים ובמסעדות גורמה בכל העולם, ועכשיו היא מגיעה גם אליכם הביתה במחיר שתוכלו להרשות לעצמכם.
אז צאו איתנו לטיול מרגש ומסעיר בשוק הפשפשים האירופאי של המאה הקודמת, מבטיחים שלא תרצו לצאת!

למשפחה המגובשת: קולקציית Flutter

סט הפורצלן הזה אהוב עלינו במיוחד, ולא רק כי הוא יפיפה בצורה בלתי רגילה - ממש כמו במשפחה מגובשת, כל אחד מהפריטים מקיים אינטראקציה עם האחרים, ויחד הם משלימים את התמונה המלאה. התמונה המתגלה היא מחזה קסום שיוסיף אווירה לשולחן שלכם, ויהפוך אותו ליצירת אומנות של ממש.
הקולקציה עצמה מושפעת מציורי יונק הדבש הסיני העתיקים, והיא כולה שילוב סוריאליסטי של דו-שיח בין פרחים לציפורים המרחפות מעל הצלחות באלגנטיות. המעצב פיטר טינג חשב על הכל ויצר עיצוב המשלב אסתטיקה עתיקה ורעיונות מסורתיים, יחד עם סטייל מודרני ועכשווי.
והכי חשוב - ממש כמו המשפחה שלכם, היא חזקה ועמידה, ויכולה בקלות להפוך לירושה שעוברת אצלכם מדור לדור.

למשפחה הסקרנית: A Curious Toile 

A curious toile היא הרבה מעבר לקולקציית הגשה - היא סיפור מסקרן, פרי מוחה הקודח של המעצבת טרייסי הולינס, מאמניות הקרמיקה עטורות השבחים והמובילות בעולם. כאן היא משלבת כמה מהטכניקות המסורתיות של הדפסה על קרמיקה, יחד עם טוויסט שובב וקריצה עכשווית שעושים כיף בעיניים.
כל אחד מהכלים בסט מהווה יצירה בפני עצמה ומספרת סיפור משלו, מה שממחיש את העלילה בצורה חמודה ומשעשעת, לפעמים מפתיעה. כל מה שצריך לעשות זה להסתכל טוב טוב, ולחזות בסיפור מתגלה ומספר את עצמו.
אנחנו נותנים לכם את הקרדיט, וסומכים עליכם שתשוטטו יחד על פני הנוף כדי לגלות את הסיפורים המסתתרים בתוכו.